Spoed tandarts Zoetermeer

Heeft u ernstige pijn, een uitgevallen tand of een flinke ontsteking? Dan kunt u bij onze spoed tandarts in Zoetermeer terecht. Allure Clinic zorgt ervoor dat u snel geholpen wordt en zonder pijn het weekend, de avond of dat belangrijke evenement door kan. Spoedtandarts Zoetermeer staat 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om u te helpen. Ook buiten de gewone uren van onze tandarts ontvangt u de kwaliteit die u van ons gewend bent. We beschikken over alle middelen die nodig zijn om spoed aanvragen te voltooien, zodat de klus zo snel en goed mogelijk geklaard wordt. We staan voor iedereen van jong tot oud klaar en hebben de nodige ervaring met spoedtandheelkunde. Hierdoor ontvangt u ten alle tijden de best mogelijke zorg op het gebied van uw tanden. Sinds 2021 zorgen wij dan ook voor een nieuwe kwaliteitstandaard binnen de gehele tandartsen sector.

Wanneer naar de tandarts met spoed in Zoetermeer

De tandarts heeft over het algemeen tijden waarin hij normaal gesproken beschikbaar is. Op dagen als maandag, zaterdag en zondag is de Allure Clinic gesloten. Hoewel het die dagen niet mogelijk is een afspraak te maken, is het wel mogelijk om te bellen voor een spoedgeval. Echter is een spoedgeval enkel mogelijk wanneer een behandeling niet meer kan wachten. Vaak kunt u deze inschatting zelf maken door te luisteren naar uw gevoel en de pijn. Mocht u toch nog twijfelen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. U kunt naar spoed tandarts Zoetermeer als een tand of kies plots heel erg los zit of is uitgevallen. Vaak is hier sprake van een trauma en zal het probleem zo snel mogelijk aangepakt moeten worden. Ook wanneer er stukje van de tand of kies is afgebroken is het aan te raden zo snel mogelijk naar de spoed tandarts te komen. Daarnaast is het aan te raden ons te bellen wanneer u hevige pijn heeft door een ontsteking. Dit kan namelijk duiden op een wortelkanaalontsteking.

Bovenstaande gevallen zorgen voor een grote mate van ongemak, waarbij de pijn of de schade in korte tijd zelfs verergert kan worden. Echter zijn er ook gevallen die voor ongemak zorgen, maar die nog even kunnen wachten. Wacht nog even met bellen wanneer u last heeft van tandvleesontsteking, een gaatje of gevoelige tanden. Deze ongemakken zullen wel behandeld moeten worden, maar hebben niet meteen spoed.

Persoonlijke aanpak

Wanneer en waarvoor u ook bij ons langskomt, wij zorgen ten alle tijden ervoor dat u de service en kwaliteit ontvangt die u van ons gewend bent. We hechten veel waarde aan de tevredenheid van al onze patiënten en zorgen ervoor dat zij zich altijd op hen gemak voelen. Dit is niet alleen van belang bij een bezoek aan de tandarts met spoed in Zoetermeer, het is ook van belang bij periodieke controles of reguliere behandelingen. Bij Allure Clinc staan wij voor een persoonlijke aanpak en proberen wij de patiënt zo persoonlijk mogelijk te benaderen en te behandelen. We zijn ons er maar al te goed van bewust dat een bezoek aan de tandarts vaak als onprettig wordt ervaren. Samen met ons team proberen we deze negatieve naam van een tandarts bezoek af te halen.

Professionele spoed tandarts in Zoetermeer

Onze tandarts in Zoetermeer heeft jarenlange ervaring opgebouwd door eerst werkzaam te zijn in andere praktijken. Vanuit deze praktijken heeft hij verschillende inzichten meegenomen die de Allure Clinic maken tot de hoge standaard die de praktijk nu heeft. Niet alleen de tandarts leeft deze standaard na, ook de overige medewerkers zetten zich in om dit standaard de behouden. Ook wanneer u de praktijk bezoekt met een spoedgeval zult u de kwaliteit ontvangen die u van ons gewend bent. We bieden u dan dezelfde persoonlijke aanpak, zodat u snel op het gemak wordt gesteld. Bij Allure Clinic weten wij namelijk als geen ander hoe vervelend het kan zijn als u met spoed naar de tandarts moet. Daarnaast is onze tandarts lid van de beroepsvereniging KNMT en heeft hij een registratie bij de kwaliteitsweg BIG.

Allure op haar best.
Verbeter jezelf en ga zelfverzekerd door het leven. Allure luistert aandachtig en adviseert.

Onlangs begonnen en het potentieel is nog lang niet bereikt. Allure begon haar clinic in 2021 met een visie, een nieuwe kwaliteitsstandaard neer zetten waar de rest wat van kan leren. Wanneer je een afspraak bij Allure maakt, ben je in goede handen. Is het voor een simpele ingreep als tanden bleken? Van harte welkom! Kom je voor een ingewikkelde ingreep, dan verwelkomen wij jou ook graag.

Mondhygiëne behandeling Gingivitis/Parodontitis

Gingivitis: Ontstoken tandvlees noemen ze gingivitis. Vaak rood en gezwollen en bloedt het meestal bij poetsen of eten. De ontsteking van het tandvlees wordt veroorzaakt door bacteriën. De bacteriën bevinden zich in de tandplak. Het tandvlees raakt daardoor geïrriteerd en er start een afweerreactie. Het tandvlees zal hierdoor opzwellen en zal de doorbloeding van de tandvlees toenemen. Een ontsteking is het resultaat.

Parodontitis: Wanneer een ontsteking aan het tandvlees zich uitbreidt naar het ondergelegen kaakbot spreken we dus van parodontitis. Het kaakbot rondom de tanden en kiezen gaat verloren en uiteindelijk kan er zoveel kaakbot verdwijnen dat de tanden en kiezen los gaan staan en ze ten slotte uit kunnen vallen. Een tijdige behandeling kan het verlies van tanden en kiezen voorkomen. Tijd voor een fris gebit? Maak direct een afspraak.